Chì sò e sferenze trà u tipu apertu è u generatore silenziosu

03 d'aostu di u 2022

U generatore diesel hè un tipu d'equipaggiu di generazione di energia cù una forte mobilità.Pò furnisce l'energia elettrica in modu continuu, stabile è sicuru, per quessa hè utilizatu cum'è alimentazione di standby è di emergenza in parechji campi.Sicondu l'aspettu è a struttura, u generatore di diesel pò esse divisu in tipu aperto, tipu silenziosu, generatore muntatu in camion, generatore di rimorchi mobile è generatore containerizatu.Oghje, a putenza di Dingbo parlerà di u generatore di tipu apertu è silenziu.

 

Generatore diesel di tipu apertu

U generatore diesel di tipu apertu hè un generatore installatu direttamente nantu à a struttura metallica o struttura chì sustene a macchina è l'equipaggiu ausiliari.U sistema hè favurèvule à a so fabricazione è implementazione.

 

I vantaghji di u generatore diesel di tipu apertu sò:

Ottene i pezzi hè assai faciule.

U so mantenimentu hè più faciule è più veloce.

Aiuta u calore generatu da a macchina à dissiparà rapidamente.

A simplicità di u generatore diesel apertu rende più prezzu.


  Open type diesel generator


Tuttavia, generatore di tipu apertu   deve esse stallatu in a stanza senza umidità eccessiva, ventilazione sufficiente, pulizia, etc. Tutte queste funzioni sò necessarii per u funziunamentu normale di i dispositi aperti.

Quandu u generatore hè stallatu vicinu à l'area abitata o di travagliu, una attenzione particulari deve esse pagata à piglià e misure d'isolamentu acusticu di a stanza per rispettà i regulamenti lucali.

 

Generatore diesel silenzioso

I generatori diesel silenziu generalmente utilizanu carcasse metalliche per prutege l'equipaggiu, perch'elli ponu esse installati in ogni locu.

 

E funzioni principali di u recintu sò di prutege u generatore da u clima avversu è altri fattori ambientali avversi, per furnisce più cunfortu à i clienti è per isolà l'effetti avversi di u generatore durante l'operazione.

 

L'armatura pruteghja u generatore da a pioggia, l'umidità, a polvera è a terra, è furnisce un chjusu per l'equipaggiu per prutege i so cumpunenti da a manipulazione impropria.Questu permette chì u generatore pò esse piazzatu quasi in ogni locu.Inoltre, per mezu di l'insulazione, a ventilazione, u riscaldamentu è altri elementi integrati in a cunchiglia, l'equipaggiu pò adattà à l'ambienti friddi, caldi, umidi è polveri.

 

U recintu di solitu cuntene barriere per l'insulazione di u sonu, a radiazione elettromagnetica è a vibrazione di a terra.In cortu, isola tutti l'effetti dannosi è sgradevoli di i gruppi di generatori, in modu chì i clienti ponu percive u minimu pussibule quandu a tecnulugia permette, è sempre cunfurmà cù i regulamenti esistenti.

 

In ogni casu, deve esse sempre cunsideratu chì, ancu s'è l'alloghju hè perfettu, u generatore hà sempre bisognu di rinfrescante, chì pò esse generalmente risoltu da una circulazione d'aria adatta.Hè ancu bisognu di passà per l'outlet di scarico di u silenziatore di scarico.Ancu l'insulation hè bonu, è ancu esse assai tranquillu.

 

Un altru vantaghju di u generatore diesel silenziosu hè u trasportu faciule.In questu sensu, a forma più cumuna di generatori d'alta putenza hè di utilizà cuntenituri ISO marini per fà u recinte.Per mezu di sta forma, i generatori ponu esse trasportati direttamente, ùn anu micca bisognu di cuntainer di carica extra per a spedizione.


Perchè scegliere un generatore diesel silenzioso?

 

Generatori diesel silenziosi necessitanu più travagliu è dedicazione in u disignu è a fabricazione, chì li rende più caru in prima.Ma ci sò parechji vantaghji:

Sò adattati per a stallazione esterna.I so alloggi pruteghjanu i cumpunenti da l'intrusione di l'acqua.


Si pò ghjunghje sin'à u situ di stallazione, stallà, cunnette è mette in usu senza alcunu esigenze maiò.Questu significa chì quandu hè impussibile di stallà u dispusitivu di insulazione di u sonu in una stanza specifica di l'aria condizionata in l'edifiziu, u dispusitivu di insulazione di u sonu hè a scelta più adattata per a stallazione esterna.

 

Se u generatore deve esse stallatu in una zona abitata, hospitalaria o emergenza, stu formatu furnisce un grande vantaghju, vale à dì, cunnetta è preparalli per un funziunamentu sicuru, è mantenenu cunfortu è limiti di sicurezza per l'utilizatori.


  Silent diesel generators


Pò esse equipatu cù l'arnesi di cuntrollu necessarii per diventà una parte di l'approvvigionamentu energeticu sicuru.Sò strumenti eccellenti per alimentà e strutture remoti.Per esempiu, in e centrali di energia rinnuvevuli induve ùn ci hè micca edifici per allughjà tali equipaghji.

 

Se scontru una emergenza, i generatori diesel silenciosi ponu esse installati immediatamente, in modu affidabile è esse pronti à operare in ogni locu in u mondu in casu di dumanda di energia: emergenze causate da a salute, disastri naturali, è ancu furnisce una putenza affidabile à staccamenti o unità in ogni locu. in u mondu quandu l'armata ne hà bisognu.

 

A so funzione plug and play hè adattata per ogni tipu d'applicazione.Tuttu ciò chì avete bisognu hè u carburante, chì pò funziunà à piena capacità in ogni mumentu.In ogni casu, ancu s'ellu sò assai affidabili è robusti equipaghji è pronti à operà in ambienti estremi, a so affidabilità dipende sempre da u mantenimentu propiu.Se vulete cumprà un generatore diesel di tipu aperto o di tippu silenziu, benvenutu à cuntattateci per email dingbo@dieselgeneratortech.com.

Seguici

WeChat

WeChat

Cuntatta ci

Mob.: +86 134 8102 4441

Tel.: +86 771 5805 269

Fax: +86 771 5805 259

E-mail: dingbo@dieselgeneratortech.com

Skype: +86 134 8102 4441

Add.: No.2, Gaohua Road, Zhengxin Science and Technology Park, Nanning, Guangxi, China.

Cuntattate

Inserite u vostru email è riceve l'ultime nutizie da noi.

Copyright © Guangxi Dingbo Power Equipment Manufacturing Co., Ltd. Tutti i diritti riservati | Sitemap
Cuntatta ci