Dingbo Power Vendutu 300kW Yuchai Diesel Genset (YC6MJ500-D30)

21 di lugliu di u 2022

U 20 di lugliu di u 2022, Guangxi Wanyou e-commerce Co., Ltd. è Guangxi Dingbo Power Equipment Manufacturing Co., Ltd. anu firmatu cun successu un cuntrattu di acquisti per un generatore diesel Yuchai 300kW.U generatore diesel 300kW hè alimentatu da u mutore Yuchai YC6MJ500-D30, l'alternatore Shanghai Stamford GR314FS, u modulu di cuntrollu hè SmartGen HGM6110CAN.


A putenza di Dingbo furnisce i prudutti novi inutilizati à u dumandante in cunfurmità cù u rendiment, i requisiti tecnichi è i normi di qualità di e merchenzie specificate in u cuntrattu.


serie Dingbo Generatore Yuchai hà i vantaghji di una struttura compatta, un picculu voluminu, una grande riserva di energia, un funziunamentu stabile, una bona prestazione di regulazione di a velocità, una alta affidabilità, è a gamma di putenza hè 30kw-3000kw.Hè adattatu per l'imprese industriali è minieri, i posti è e telecomunicazioni, i centri commerciali, l'alberghi, l'istituzioni di u guvernu, i scoli, l'edificazioni alti è altri lochi cum'è alimentazione convenzionale o alimentazione di emergenza in standby.


Motivi per a scelta di u generatore di serie Dingbo Power Yuchai


(1) U generatore diesel Dingbo Power adotta un corpu cunvessu cuncavu fattu di materiale di lega, cù rinforzi curvi da i dui lati per rinfurzà a rigidità è a prestazione di assorbimentu di vibrazione di u corpu.U supportu di stallazione aghjuntu à mezu à u corpu rende a stallazione di tutta a macchina più affidabile.

(2) U corpu di u mutore hè furnutu cù un passaghju d'oliu ausiliariu integratu è una bocca speciale per spruverà continuamente è rinfriscà u pistone, riducendu efficacemente a carica termica di u mutore diesel.

(3) L'assemblea di crankshaft ottimizzata da a tecnulugia patentata hè dotata di un novu ammortizzatore di vibrazione torsionale d'oliu di silicone, chì face chì u mutore diesel funziona più liscia.

(4) U mutore di diesel hè equipatu cun un monitoru è un dispositivu di stop d'emergenza.Pò realizà l'alarma automatica è l'arrestu d'emergenza di a temperatura di l'acqua, a temperatura di l'oliu, a pressione di l'oliu è a velocità eccessiva.


300kW Yuchai Diesel Genset(YC6MJ500-D30)


Cumu principià a novu generatore diesel ?


In generale, ci sò dui modi per inizià u generatore diesel, unu hè manuale, l'altru hè u cambiamentu automaticu.Per l'iniziu manuale, pruvate u sistema d'alarma per vede s'ellu hè normale, è dopu cambia l'interruttore di cuntrollu à a parte posteriore di a pusizione manuale per inizià normalmente.U cambiamentu automaticu hè di cambià l'interruttore di cuntrollu in autumàticu, è l'interruttore di l'alimentazione automatica deve esse ancu in a pusizione automatica, in modu chì quandu l'alimentazione di rete si ferma, u generatore pò operà da ellu stessu.


1.Preparazioni preliminari


Prima di inizià u generatore di diesel, hè necessariu di verificà se l'acqua o l'antifreeze in u tank d'acqua hè abbastanza.S'ellu hè insufficiente, deve esse pienu prima di principià.Inoltre, hè ancu necessariu di determinà se l'oliu lubrificante hè statu aghjuntu à a linea di scala specifica è s'ellu ci sò periculi di sicurezza in ogni cumpunente.Se ci sò periculi, anu da esse eliminati u più prestu pussibule prima di principià.


2.Precauzioni durante u funziunamentu


Quandu u mutore hè travagliatu, una persona speciale deve esse attornu à osservà in ogni mumentu, in particulare attente à i cambiamenti di indicatori impurtanti cum'è a temperatura di l'acqua, a temperatura di l'oliu è a tensione, è piglià misure immediata in casu di anomalie.Inoltre, fate attenzione à s'ellu ci hè abbastanza diesel.Se u generatore smette di funziunà per via di carburante insufficiente durante l'operazione, hè prubabile di causà danni à alcune parti di a macchina.


3.Do micca principiatu o ferma cù carica


Prima di principià, assicuratevi chì l'interruttore di l'aria di uscita hè chjusu.Dopu avè principiatu, di solitu deve esse inattivu per trè à cinque minuti.In l'invernu, per via di a bassa temperatura, u tempu serà allargatu per parechji minuti.Prestate attenzione à osservà s'ellu ci hè una fuga d'oliu, una fuga d'acqua è altri fenomeni.Sì cusì, ferma immediatamente l'operazione è eseguite l'ispezione è u mantenimentu.Prima di piantà a macchina, a carica deve esse tagliata lentamente, è tandu l'interruttore di l'aria di output deve esse disattivatu, è a macchina deve esse spenta dopu chì si rallenta à u statu inattivu per trè à cinque minuti.

Seguici

WeChat

WeChat

Cuntatta ci

Mob.: +86 134 8102 4441

Tel.: +86 771 5805 269

Fax: +86 771 5805 259

E-mail: dingbo@dieselgeneratortech.com

Skype: +86 134 8102 4441

Add.: No.2, Gaohua Road, Zhengxin Science and Technology Park, Nanning, Guangxi, China.

Cuntattate

Inserite u vostru email è riceve l'ultime nutizie da noi.

Copyright © Guangxi Dingbo Power Equipment Manufacturing Co., Ltd. Tutti i diritti riservati | Sitemap
Cuntatta ci