500kW Yuchai Diesel Genset Power per l'Agenzia Immubiliare

06 marzu 2022

Ricertamenti, Guangxi Dingbo Power Equipment Manufacturing Co.,Ltd è Wuxuan Guitai Xinxing Real Estate Co., Ltd hà firmatu successu un set di generatori diesel Yuchai 500kW, chì s'applicava à u prugettu di Dongxin District, Wuxuan County, Laibin City, Guangxi.U mutore diesel YC6TD840-D31 hè una marca sviluppata indipindentamente da a macchina Yuchai cumminata cù a tecnulugia muderna di i grandi motori in casa è in l'esteru.Attraversu l'ottimisazione è a verificazione di a tecnulugia muderna di sviluppu di a combustione di Yuchai, adopra a cunfigurazione di quattru valvole, intercooling pressurized è pompa unica cuntrullata elettronicamente, chì hà e caratteristiche di conservazione di l'energia è prutezzione di l'ambiente, alta affidabilità, capacità di carica forte è mantenimentu bonu.


500kW Yuchai Diesel Genset Power for Real Estate Agency


Caratteristiche principali di u generatore diesel 500kW alimentatu da u mutore Yuchai YC6TD840-D31

1. Quattru valve + supercharging intercooling tecnulugia, cù intake abbastanza è combustione, è menu cunsumu di carburante.

2. Utilizendu a tecnulugia di u mondu mudernu cuntrullata elettronicamente di alta pressione cumuna o tecnulugia di pompa unica cuntrullata ilittronica, funziona bè è hà una bona regulazione di velocità transitoria, è a so capacità di carica hè ancu assai forte.

3. High densità di putenza

4. High quality alliage cast iron block cilindru è testa di cilindru, alta affidabilità.

5. Bonu funziunamentu di partenza à fretu, starter di riduzzione di doppia velocità + prucessu d'iniezione di carburante elettronicu, start rapidu.

6. I parti hannu bona universalità, altu gradu di serialization, un cilindru è una struttura di cupertura, è bassu costu di mantenimentu cumpleta.

7. Support startup energia doppia.


Hè infurmatu chì a cumpagnia immubiliare Guitai Xinxing in Wuxuan County si trova in Chengzhong Road, Wuxuan Town, Wuxuan County, Laibin City, Guangxi.Hè principalmente impegnata in u sviluppu è u funziunamentu immubiliare, u disignu è a custruzzione di l'ingegneria di decorazioni interni è esterni, è servizii di gestione di pruprietà.


Guangxi Dingbo Power Equipment Manufacturing Co., Ltd hè affidatu da diverse industrie per u so serviziu eccellente è affidabilità di putenza.Cum'è un capu in furnisce gruppi elettrogeni diesel di diversi tipi è putenzi, u gruppu generatore diesel Yuchai furnitu da Dingbo Power adopta u prucessu di simulazione di fluidu tridimensionale sviluppatu indipendentemente da Yuchai, u prucessu di rail cumuni d'alta pressione cuntrullatu elettricamente è u prucessu di quattru valvule, u sistema di iniezione cuntrullatu elettricu di cuntrollu intelligente, u novu supercharger Honeywell. , Prucessu di pistoni di rinfrescante furzatu europeu, un foru à bassa inerzia cù iniettore è altri prucessi facenu megliu in densità di putenza, capacità di carica brusca, spostamentu, cunsumu di carburante, cuntrollu di emissioni è cusì.Se vulete cumprà un generatore diesel Dingbo, sentite liberu di cuntattateci per email dingbo@dieselgeneratortech.com.Vi aiuteremu à selezziunà u generatore diesel più adattatu secondu i vostri bisogni di cummerciale è u budgetu.

Seguici

WeChat

WeChat

Cuntatta ci

Mob.: +86 134 8102 4441

Tel.: +86 771 5805 269

Fax: +86 771 5805 259

E-mail: dingbo@dieselgeneratortech.com

Skype: +86 134 8102 4441

Add.: No.2, Gaohua Road, Zhengxin Science and Technology Park, Nanning, Guangxi, China.

Cuntattate

Inserite u vostru email è riceve l'ultime nutizie da noi.

Copyright © Guangxi Dingbo Power Equipment Manufacturing Co., Ltd. Tutti i diritti riservati | Sitemap
Cuntatta ci