A putenza di Shangchai hà passatu perfettamente a verificazione di u Plateau di 5000 metri

02 di marzu di u 2022

In u mità di l'inguernu, a temperatura nantu à u Qinghai Tibet Plateau hè di 30 gradi.À una altitudine di 5000 metri, l'aria hè magre, è a pressione di l'aria è u cuntenutu di l'ossigenu sò solu a mità di quelli in a zona di pianura.

 

In tali cundizioni climatichi estremi è ambienti, Generatore di diesel Shangchai 1000kw cù u mutore Shangchai 6WTAA35-G3, u generatore diesel Shangchai 800KW cù u mutore Shangchai 6KTAA25-G3, u generatore diesel 50KW è 75KW cù u mutore Shangchai 4RTAA2.8-G3, un totale di 4 gruppi elettrogeni sò stati sottumessi à una prova di rendiment è durabilità assai duru. valutazione.


  Shangchai Power Passed The 5000 Meter Plateau Verification Perfectly


A prova di Plateau hè una di e teste impurtanti per pruvà è calibre u rendiment di u mutore è pruvà a qualità di u mutore in cundizioni climatichi estremi.Hè ancu una pietra di toccu per pruvà se u generatore cù u mutore cum'è u core pò adattà à l'ambiente estremamente duru.Sta volta, u mutore Shangchai hà passatu a prova severa è sempre hà fattu bè.Tutti i cuntenuti di teste pertinenti sò qualificati, è tutti l'indicatori di prestazione sò à u livellu principale.

 

Ùn a paura di testi severi, casting qualità di prima classe

Sta volta, Shangchai hà pruvatu assai articuli, cumpresu u pianu è l'iniziu friddu à bassa temperatura, u funziunamentu elettricu di u genset, l'adattabilità di a zona fridda è cusì.Perchè u cuntenutu di l'ossigenu hè relativamente bassu, l'attenuazione di a putenza di u plateau si produrrà.Dunque, a quantità di carburante necessaria per a combustione di i prudutti di l'energia hè diversa da quella in a pianura.L'ECU di u mutore deve esse capace di ricunnosce a pressione atmosferica di u plateau è corregge a quantità di l'aria intake.

 

In questa prova, u generatore di Shangchai hà dimustratu una qualità eccellente, hà cuminciatu bè in e cundizioni estreme di l'aria magre, è l'emissione cumplettamente cumpleta cù u standard naziunale di emissioni non stradale.À u listessu tempu, in a cumpetizione di u stessu segmentu di putenza, u mutore Shangchai hà i vantaghji di l'attenuazione di a piccula putenza, a risposta di carica rapida, a risposta rapida è i dati di calibrazione ottimizzati durante a prova.In un ambiente cusì estremu, hà sempre una bona ecunumia di carburante mentre mantene una putenza forte.

  Shangchai Power Passed The 5000 Meter Plateau Verification Perfectly

Perseguite l'ultime performance, altamente fiduciale da i clienti

Micca solu i risultati di teste di putenza di a centrale elettrica sò eccellenti, ma ancu i prudutti di putenza di sustegnu di Shangchai in i campi di machini agriculi, machini di custruzzione, camioni, autobus, vitture di passageri, ecc. è ancu a verificazione di l'altopiano è a doppia prova alpina.

 

I prudutti di i motori chì ponu passà tali teste duri anu digià un rendimentu è una qualità eccellenti in u mondu.Per via di questu, i generatori di diesel Shangchai sò assai fiduciati da u mercatu è da i clienti.Quist'annu, a pruduzzione è a vendita di Shangchai anu superatu 200.000 unità, è hè stata scelta per i gruppi di generatori di diesel militari per cuntinuà a gloria di u mercatu di l'industria militare, è cuntinuà à serve a difesa naziunale.

  Shangchai Power Passed The 5000 Meter Plateau Verification Perfectly

In u cursu di più di 70 anni di Shangchai Power, u staffu valente è rigurosu di Shangchai anu sempre aderitu à R & S stretti è perfetti, teste è altri prucessi per furnisce à l'utilizatori un altu standard, alta qualità, alta affidabilità è costu-efficace. prudutti.U valore di l'utilizatori hè a ricerca eterna di Shangchai!

 

Semu fornitori OEM di u mutore Shangchai per set generatore in Cina, i nostri generatori di diesel Shangchai sò di bona qualità è bona prestazione, gamma di putenza hè 50kw à 1800kw.Sè site interessatu, benvenutu à cuntattateci per email dingbo@dieselgeneratortech.com per avè più infurmazione è prezzu.

Seguici

WeChat

WeChat

Cuntatta ci

Mob.: +86 134 8102 4441

Tel.: +86 771 5805 269

Fax: +86 771 5805 259

E-mail: dingbo@dieselgeneratortech.com

Skype: +86 134 8102 4441

Add.: No.2, Gaohua Road, Zhengxin Science and Technology Park, Nanning, Guangxi, China.

Cuntattate

Inserite u vostru email è riceve l'ultime nutizie da noi.

Copyright © Guangxi Dingbo Power Equipment Manufacturing Co., Ltd. Tutti i diritti riservati | Sitemap
Cuntatta ci