Standard di produttu di Generatore Diesel

24 settembre 2021

Oghje Dingbo Power parla principalmente di u standard di produttu di genset diesel per chì più persone cunnoscenu u standard.

 

1. Standard di mutore diesel

 

ISO 3046-1: 2002: muturi à combustione interna - Prestazione - Parte 1: cundizioni standard di riferimentu, calibrazione è metudi di prova per a putenza, u cunsumu di carburante è u cunsumu d'oliu - Requisiti supplementari per i motori generali.

 

ISO 3046-3: 2006: Motori à combustione interna alternativu - Prestazione - Parte 3: misurazioni di prova.

 

ISO 3046-4: 1997: Motori à combustione interna alternativu - Prestazione - Parte 4: regulazione di a velocità.

 

ISO 3046-5: 2001: Motori à combustione interna alternativu - Prestazione - Parte 5: vibrazione torsionale.


  Product Standard of Diesel Generator Set


2. Standard di alternatore

IEC60034-1: 2004: Valutazione è prestazione di u mutore rotativu

 

3. Standard di generatore diesel

 

1SO 8528-1: 2005: Mutore à combustione interna alternante guidatu in corrente alternata gruppi generatori - Parte 1: scopu, valutazione è prestazione.

 

1SO 8528-2: 2005: Motore à combustione interna alternante di generatore AC guidatu-Parte 2: mutore diesel.

 

1SO 8528-3: 2005: Motore à combustione interna alternante di generatore AC guidatu-Parte 3: Alternatore per generatore.

 

1SO 8528-4: 2005: Generatori di corrente alternata guidati da un mutore di combustione interna alternativu - Parte 4: Dispositivi di cuntrollu è di commutazione.

 

1SO 8528-10: 1993: Generatori di corrente alternata guidati da un mutore di combustione interna alternativu - Parte 10: misurazione di u rumore (metudu di l'inviluppu).

 

IEC88528-11: 2004: Gruppi generatori di corrente alternata guidati da un mutore di combustione interna alternante - Parte 11: alimentazione senza interruzzione rotativa - Requisiti di prestazione è metudi di prova.

 

1SO 8528-12: 1997: Gruppi generatori di corrente alternata guidati da un mutore di combustione interna alternativu - Parte 12: alimentazione d'emergenza à i dispositi di sicurezza.

 

4.Condizioni standard di riferimentu per a putenza nominale di i generatori diesel

 

Per determinà a putenza nominale di u generatore, si deve esse aduttatu e seguenti cundizioni standard di riferimentu:

 

Pressione totale di l'aria: PR = 100KPA;

 

Température de l'air: tr = 298K (TR = 25 ℃);

 

Umidità relativa: φ r=30%

 

Per a putenza nominale (potenza ISO) di u mutore RIC, i seguenti cundizioni standard di riferimentu sò aduttati:

 

Pressione atmosferica assoluta, PR = 100KPA;

 

A temperatura di l'aria, TR = 298K (25 ℃);

 

umidità relativa, φ r=30%;

 

Temperature di rinfrescamentu di l'aria intake.TCT = 298K (25 ℃).

 

Per a putenza nominale di u generatore AC, e seguenti cundizioni standard sò aduttate:

 

Temperatura di l'aria di rinfrescante: < 313k (40 ℃);

 

Température du liquide de refroidissement à l'entrée du froid < 298K (25 ℃)

 

Altitudine: ≤ 1000 m.

 

5.Site cundizioni di generatore diesel

U generatore hè necessariu di funziunà in e cundizioni di u situ, è qualchì prestazione di l'unità pò esse affettata.U cuntrattu firmatu trà l'utilizatori è u fabricatore deve esse cunsideratu.

 

Per determinà a putenza nominale di u situ di u generatore, quandu e cundizioni operative di u situ sò diverse da e cundizioni di riferimentu standard, a putenza di u generatore deve esse aghjustata cum'è necessariu.

 

6.Definition di a putenza di generatore diesel

a.Potenza cuntinuu (COP)

Sottu à e cundizioni di u funziunamentu accunsentitu è ​​di u mantenimentu in cunfurmità cù i regulamenti di u fabricatore, u gruppu generatore opera continuamente à una carica constante è a putenza massima di ore di funziunamentu illimitatu annu.


b.Potenza di basa (PRP)

Sottu à e cundizioni di u funziunamentu accunsentitu è ​​di u mantenimentu in cunfurmità cù i regulamenti di u fabricatore, u gruppu generatore opera continuamente à carica variabile è a putenza massima cù ore di funziunamentu illimitatu annu.A putenza media ammissibile (PPP) per un ciclu di operazione di 24 ore ùn deve micca più di u 70% di u PRP, salvu s'ellu ùn hè micca accordatu cù u fabricatore di u mutore RIC.

 

Nota: in l'applicazioni induve a putenza media ammissibile PRP hè più altu ch'è u valore specificatu, u cop di putenza cuntinuu deve esse usatu.

 

Quandu si determina l'attuali putenza media (PPA) di una sequenza di putenza variabile, quandu u putere hè menu di 30% PRP, hè calculatu cum'è 30%, è u tempu di spegnimentu ùn hè micca inclusu.

 

c.Potenza operativa à tempu limitatu (LTP)

Sottu à e cundizioni di u funziunamentu accunsentitu è ​​di u mantenimentu in cunfurmità cù i regolamenti di u fabricatore, u generatore pò funziunà finu à 500 ore annu.

 

Nota: secondu u 100% di u putere di funziunamentu limitatu in u tempu, u tempu massimu di operazione per annu hè 500h.

 

d.Alimentazione in standby d'emergenza (ESP)

In e cundizioni di u funziunamentu accunsentitu è ​​di u mantenimentu in cunfurmità cù i regulamenti di u fabricatore, una volta chì a putenza cummerciale hè interrotta o in e cundizioni di prova, u gruppu generatore opera à carica variabile è l'ora di funziunamentu annuale pò ghjunghje à a putenza massima di 200h.

A putenza media ammissibile (PRP) durante u periodu di funziunamentu di 24 ore ùn deve micca più di 70% ESP, salvu s'ellu ùn hè convenutu altrimenti cù u fabricatore di u mutore RIC.

A putenza media reale di output (PPA) deve esse menu o uguale à a putenza media di output (PPP) permessa cum'è definita da esp.

 

Quandu si determina a pruduzzione media reale (PPA) di una sequenza di ritmu variabile, quandu u putere hè menu di 30% ESP, hè calculatu cum'è 30%, è u tempu di spegnimentu ùn hè micca inclusu.


Livellu 7.Performance di generatore diesel

 

Livellu G1: stu requisitu si applica à i carichi cunnessi chì solu bisognu di specificà i paràmetri di basa di a so tensione è frequenza.

Livellu G2: stu livellu hè applicabile à carichi cù e caratteristiche di tensione cum'è u sistema di putere publicu.Quandu a carica cambia, pò esse una deviazione temporale, ma permessa, di tensione è frequenza.

Livellu G3: stu livellu hè applicabile à l'equipaggiu di cunnessione cù esigenze strette nantu à a stabilità è u livellu di e caratteristiche di frequenza, tensione è forma d'onda.

Esempiu: carica cuntrullata da a cumunicazione radio è u rectificatore cuntrullatu di silicio.In particulare, deve esse ricunnisciutu chì l'influenza di a carica nantu à a forma d'onda di tensione di u generatore hà bisognu di una considerazione speciale.

Livellu G4: stu livellu hè applicabile à carichi cù esigenze particularmente strette in freccia, tensione è caratteristiche di forma d'onda.

Esempiu: equipaggiu di trattamentu di dati o sistema di computer.

Seguici

WeChat

WeChat

Cuntatta ci

Mob.: +86 134 8102 4441

Tel.: +86 771 5805 269

Fax: +86 771 5805 259

E-mail: dingbo@dieselgeneratortech.com

Skype: +86 134 8102 4441

Add.: No.2, Gaohua Road, Zhengxin Science and Technology Park, Nanning, Guangxi, China.

Cuntattate

Inserite u vostru email è riceve l'ultime nutizie da noi.

Copyright © Guangxi Dingbo Power Equipment Manufacturing Co., Ltd. Tutti i diritti riservati | Sitemap
Cuntatta ci