Cummins B4.5 B6.7 L9 Diesel Engine Soddisfà a norma di emissioni Euro VI

25 di dicembre di u 2021

Cummins hà avà da fà un passu ulteriore in quantu à u cuntrollu di emissioni Euro VI.I diesel puliti rispundenu avà à u regulamentu più strettu di a Fase-D, dopu à un prugramma di sviluppu è test di dui anni.I motori B4.5, B6.7 è L9 cù una gamma di 112 à 298 kW per l'applicazioni di l'autobus è l'autobus passanu à a piena produzzione prima chì a Fase-D entre in vigore in settembre di questu annu.

 

Motori Euro VI Phase-D per emissioni più basse è più basse

Cummins hà introduttu stu novu cuncettu di emissioni in u Summit Globale di Trasportu Pùblicu UITP chì si svolge in Stoccolma, Svezia.I motori Euro VI Phase-D utteneranu emissioni più vicinu à zero.Questu rapprisenta un passu incrementale versu a regulazione Euro VII, chì probabilmente entrerà in vigore dopu à 2025.


  Silent generator


I regulamenti di a Fase-D sò particularmente pertinenti per l'operazioni di l'autobus, postu chì si concentranu nantu à limiti di cuntrollu più stretti per l'emissioni di Ossidi di Azotu (NOx) durante l'operazioni di cità à bassa velocità, è ancu in e cundizioni di partenza di u mutore friddu.In più di a verificazione di e cellule di prova di emissioni, i regulamenti di a Fase-D necessitanu teste in strada per catturà a misurazione in u mondu reale.A prova basata nantu à u ciclu di travagliu realizatu da Cummins utilizendu sistemi di misurazione di emissioni portatili (PEM) hà indicatu una riduzione di 25 per centu di emissioni di NOx, cumparatu cù i motori Fase-A quandu Euro VI hè statu introduttu per a prima volta in 2015.

 

Ashley Watton, Direttore Cummins per l'Affari Autostradali in Europa, hà dettu: "Cù emissioni di NOx eccezziunale eccezziunale, i nostri ultimi prudutti di Fase-D aiuteranu e flotte di autobus à migliurà a qualità di l'aria è à allineà cù l'arrivata recente di a Zona di Emissioni Ultra Low di Londra è altre Pulite. Zone d'aria chì sò stabilite in cità in tutta l'Europa.

 

Per ottene a certificazione di Fase-D, avemu focu annantu à a logica di cuntrollu di emissioni è hà sviluppatu un novu algoritmu per u sistema di gestione.Raffinendu è ritestendu u software per un periudu di dui anni, pudemu evità di fà qualsiasi cambiamentu di hardware à u mutore o u posttrattamentu di scarico.

 

U travagliu di sviluppu di a Fase-D necessitava un investimentu sustanciale da Cummins, ma significa chì i nostri clienti conservanu u benefiziu di un pruduttu pruvucatu cù prestazioni identiche à quelli chì sperimentanu oghje.In quantu à l'integrazione di i veiculi, ùn hè micca bisognu di riprogettà l'installazione Euro VI, postu chì i nostri mutori Fase-D offrenu una soluzione senza saldatura, drop-in.

 

Fase D ancu per e versioni hibridi

A certificazione di a Fase D si estenderà à e versioni ibride adattate di i motori Cummins B4.5 è B6.7, per aiutà i pruduttori di autobus in tutta l'Europa in a strada di l'elettrificazione è a decarbonizazione di a flotta.Inseme cù una trasmissione diesel-elettrica, i diesel puliti di 4,5 è 6,7 litri ponu riduce u cunsumu di carburante è l'emissioni di CO2 finu à u 33 per centu.

 

Per i motori di l'autobus diesel convenzionali, i motori Cummins dotati di tecnulugia di stop/start avanzeranu ancu in a Fase-D, risparmiendu carburante è emissioni di gasi à effetto serra eliminendu virtualmente u rallentamentu di u motore à e fermate di l'autobus.

 

Un aghjurnamentu constante per Euro VI

Dapoi l'introduzione iniziale di a Fase A di u regulamentu Euro VI, Generatori di motore Cummins vistu cambiamenti cuntinui à scuntrà Fasi successive cù più è nova tecnulugia di cuntrollu di emissioni.L'attuali mutori Fase-C, introdotti in 2016, sò stati ancu aghjurnati cù una putenza è un torque rinfurzati.

 

U B4.5 di 4 cilindri cù una putenza finu à 157 kW hà migliuratu a reattività di u veiculu cun un aumentu di a coppia bassa è di punta da 760 à 850 Nm.U 6-cilindru B6.7 aumentò a classificazione massima à 220 kW cù u piccu di coppia aumentata à 1.200 Nm à 1.000 rpm.A più alta qualificazione di l'autobus di u L9 hà aumentatu da 239 à 276 kW cù un aumentu di u piccu di torque finu à 1600 Nm.

Seguici

WeChat

WeChat

Cuntatta ci

Mob.: +86 134 8102 4441

Tel.: +86 771 5805 269

Fax: +86 771 5805 259

E-mail: dingbo@dieselgeneratortech.com

Skype: +86 134 8102 4441

Add.: No.2, Gaohua Road, Zhengxin Science and Technology Park, Nanning, Guangxi, China.

Cuntattate

Inserite u vostru email è riceve l'ultime nutizie da noi.

Copyright © Guangxi Dingbo Power Equipment Manufacturing Co., Ltd. Tutti i diritti riservati | Sitemap
Cuntatta ci